Ο τεχνικός του ΠΑΣ Γιάννινα, Θανάσης Στάικος μετά την φιλική ήττα της ομάδας του από τον Παναιτωλικό ανέφερε πως οι επίσημοι αγώνες μετράνε και πως η ομάδα του βρίσκεται σε καλό δρόμο. Επίσης ρωτήθηκε και για τον Παναιτωλικό και ανέφερε χαρακτηριστικά:
Για το πώς είδε τον Παναιτωλικό: «Είναι ανέκαθεν μία ομάδα δυνατή και υπολογίσιμη. Έχει λίγο διαφορετικό στυλ, λόγω αλλαγής προπονητή και κάποιων παικτών που του αλλάζουν λίγο τα χαρακτηριστικά ως ομάδα. Θα είναι δύσκολος αντίπαλος, αλλά θα τον δούμε όταν έρθει η ώρα, τώρα προέχει η Κηφισιά».









