Σε 3 μεταγραφές προχώρησε η Α.Ε. Αγίου Δημητρίου, τις οποίες και ανακοίνωσε επίσημα στην συνέντευξη τύπου της Τρίτης (27/ 8).

Ποδοσφαιριστές του συλλόγου για την επόμενη σεζόν είναι ο Νίκος Καλοκαίρης (δεξί μπακ) , από τον Παναγρινιακό, ο Δημήτρης Ρούσσης (κεντρικός αμυντικός) από Αμβρακικό Λουτρού και ο επιθετικός Αλέξανδρος Αντωνόπουλος από τον Παναγρινιακό.

Και οι 3 ποδοσφαιριστές συμμετέχουν στις προπονήσεις του συλλόγου και δηλώνουν παρών για την αναμέτρηση του Κυπέλλου (Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου) με τον Α.Ο. Νέας Αρτάκης στο ΔΑΚ Αγρινίου.