Ανακοίνωση με την οποία ευχαριστεί για την φιλοξενία τον Αστέρα Καμαρούλας, και συγχαίρει επίσης τον σύλλογο για την άνοδο στην Α΄κατηγορία εξέδωσε ο Αστέρας Παντάνασσας.

Αναλυτικά

Η διοίκηση του Χρυσού Αστέρα Παντάνασσας αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει θερμά την ομάδα του Αστέρα Καμαρούλας για την φιλοξενία που έτυχε να έχει η ομάδα, και συγχαίρει τον σύλλογο για την άνοδο στην Α΄κατηγορία της ΕΠΣ Αιτ/νίας.