Το μοναστήρι της Παναγίας της Προυσιώτισσας, επισκέφτηκε την Κυριακή το πρωί η αποστολή του Παναιτωλικού .

Στο Καρπενήσι για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας βρίσκεται από την Κυριακή ο Παναιτωλικός, με την ομάδα να κάνει στάση στο μοναστήρι της Παναγίας της Προυσιώτισσας, όπου τεχνικό επιτελείο και ποδοσφαιριστές έσπευσαν στη Θαυματουργό για να προσκυνήσουν και λάβουν τις Ευλογίες της.

Δείτε φωτογραφίες :