Με ανακοίνωση που εξέδωσε η διοίκηση του Ατρόμητου Αντιρρίου ενημέρωνει ότι ο σύλλογος θα δώσει το παρών στο πρωτάθλημα της Α΄κατηγορίας του νομού Αιτωλοακαρνανίας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση :

Μπορεί να είναι απεικόνιση κείμενο