Περίπου εκατό φίλαθλοι της Λάρισας ταξίδεψαν στο Αγρίνιο για να σταθούν στο πλευρό της αγαπημένης τους ομάδας, δείχνοντας για ακόμη μία φορά την αφοσίωση και το πάθος τους. Παρά την απόσταση και τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, οι οπαδοί δεν σταμάτησαν να φωνάζουν και να εμψυχώνουν τους ποδοσφαιριστές καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, δημιουργώντας μια ζεστή και δυναμική ατμόσφαιρα.

Ωστόσο, το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που περίμεναν. Η ομάδα της Λάρισας δεν κατάφερε να αποσπάσει ένα θετικό αποτέλεσμα και οι φίλαθλοι αποχώρησαν απογοητευμένοι…