Με στόχο τη συνεχή ενίσχυση και ανανέωση της διοικητικής του ομάδας, ο ΠΑΝΑΓΡΙΝΙΑΚΟΣ προχωρά σε δύο σημαντικές προσθήκες στο Διοικητικό του Συμβούλιο.

Η ανακοίνωση

Η ομάδα του ΠΑΝΑΓΡΙΝΙΑΚΟΥ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει δύο νέες εισόδους στο Διοικητικό Συμβούλιο της.

Πρόκειται για τους κ.κ. Σωκράτη Πετσάβα και Βασίλη Σαράκη.

Ο Σωκράτης Πετσάβας ο οποίος επαγγελματικά ασχολείται με το χώρο των καυσίμων και ο Βασίλης Σαράκης λογιστής είναι οι δύο νέες “μεταγραφές” στο Δ.Σ που απο την έναρξη της νέας ποδοσφαιρικής σεζόν δείχνουν τη διάθεση και το ζήλο τους στα πεπραγμένα του ΠΑΝΑΓΡΙΝΙΑΚΟΥ.

Τους καλωσορίζουμε και τους ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες στο έργο τους.

Με τιμή Το Δ.Σ του ΠΑΝΑΓΡΙΝΙΑΚΟΥ