Πρόστιμα επέβαλε σε τέσσερις ΠΑΕ το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο της Super League.
Όπως γνωστοποίησε η διοργανώτρια αρχή της Super League, Παναθηναϊκός, Παναιτωλικός, Πανσερραϊκός και Λεβαδειακός τιμωρήθηκαν με πρόστιμα.
Αναλυτικά:
Το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις:










