Διακοπή υπήρξε στο ημίχρονο της αναμέτρησης ΠΑΟ Καλυβίων – Ολυμπιακός Αγρινίου, για τη Β΄Κατηγορία της ΕΠΣ Αιτωλ/νίας, ενώ οι γηπεδούχοι ήταν μπροστά στο σκορ με 2-0 .
Σύμφωνα με πληροφορίες οι άνθρωποι του Ολυμπιακού Αγρινίου διαμαρτυρήθηκαν στον διαιτητή της αναμέτρησης ότι στην μια εστία υπήρξε σφηκοφωλιά (φωτο) .
Η πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΣ Αιτωλοακαρνανίας θα αποφασίσει για την τύχη του αγώνα









