Πρόστιμα επέβαλε σε τέσσερις ΠΑΕ το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο της Super League.

Όπως γνωστοποίησε η διοργανώτρια αρχή της Super League, Παναθηναϊκός, Παναιτωλικός, Πανσερραϊκός και Λεβαδειακός τιμωρήθηκαν με πρόστιμα.

Αναλυτικά:

Το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις: