Η ανακοίνωση του Αστέρα Αγρινίου αναφέρει:
Ο Φώτης Κορομηλάς συμφώνησε να φορά την φανέλα του Αστέρα Αγρινίου και τη νέα αγωνιστική σεζόν.
Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής έχει συνδράμει σημαντικά στην πορεία της ομάδας τα τελευταία χρόνια.
Η διοίκηση του Αστέρα εκφράζει τις ευχές της για υγεία και επιτυχίες, με τα χρώματά του.









