Στον Αστέρα Αγρινίου θα παραμείνει τη νέα αγωνιστική περίοδο και ο Αποστόλης Κορομηλάς.
Για τρίτη σεζόν θα φορά τη φανέλα της ομάδας μας και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία εντός κι εκτός αγωνιστικών χώρων και υγεία, αναφέρει η ανακοίνωση του συλλόγου.









